سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طنین نوای دوتار در خراسان شمالی

دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن محمدی دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا» گفت:  رقابت هنرمندان شرکت کننده در  جشنواره تارآو در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد آغاز شد.

محمدی گفت: در این دوره از جشنواره ۶۳ تک نواز و ۷ گروه راه یافته به مرحله نهایی با یکدیگر در ۲ نوبت به رقابت می‌پردازند که رقابت بانوان راه یافته به این جشنواره در رده‌های سنی زیر ۲۰ سال، ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا و گروه نوازی از ساعت۸:۳۰ صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت ۱۰ صبح ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


او گفت: رقابت آقایان نیز از ساعت ۱۰ صبح در رده‌های سنی زیر ۲۰ سال و ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا آغاز و بخشی گری ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ سال به بالا و گروه نوازی تا ساعت ۱۴ بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا»  گفت:ه «دکتر مجید قیطاقی»، «روشن گل افروز»، «عظیم رستمی»، «هاشم شجاعی»، «محمد حسن پور» و «جعفر بهرامی» آثار راه یافته این دوره از جشنواره استانی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دومین جشنواره استانی موسیقی مقامی «تارآوا»، امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد و در این آیین نیز از ۱۴ تن از پیشکسوتان موسیقی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.