سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

مهاباد پتانسیل حوزه گردشگری و سرمایه گذاری را دارد

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مهاباد ظرفیت لازم را در بخش گردشگری دارد که برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این حوزه می‌تواند نقش مهمی در توسعه آن داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مهاباد دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذاری است، اظهار کرد: با فراهم کردن شرایط لازم و تسهیل امور، می‌توان سرمایه گذاران زیادی را که خواهان سرمایه گذاری در شهرستان مهاباد هستند را جذب و از این طریق منابع مالی خوبی را برای شهرداری به ارمغان آورند.

رحمانی با بیان اینکه شهرداری نیاز به منابع درآمد پایدار دارد، افزود: نگاه درآمدزایی شهرداری‌ها نباید تنها به اعمال جریمه بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز و صدور پروانه ساخت محدود شود بلکه انتظار می‌رود شهرداران جدید بر تامین منابع مالی پایدار نیز برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش و اهداف شهرداری در راستای رضایت شهروندان است، اضافه کرد: سال گذشته حدود ۱۶۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری مهاباد تعلق گرفته و امسال نیز تاکنون ۱۴۰ میلیارد دیگر از همین محل پرداخت شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: بسیاری از تخلفات و معضلات ساخت و ساز‌های غیرمجاز به علت تغییر کاربری‌های خارج از طرح‌های تفصیلی به وجود آمده و مشکلات زیادی را به شهرداری‌ها تحمیل کرده است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.