سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو محدودیت زمانی برگزاری مراسم تشییع و تدفین در باغملک

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از لغو محدودیت زمانی برگزاری مراسمات تشییع جنازه اموات با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ستاد کرونای شهرستان باغملک در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان انجام شد.

جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در این جلسه گفت: واکسیناسیون یک راه مهم برای حفظ امنیت خود و دیگران است و به این معنی نیست که ما می‌توانیم احتیاط را کنار بگذاریم و خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهیم بلکه باید همچنان پایبند به اصول اولیه پیشگیری باشیم و مزایای واکسینه شدن بسیار بیشتر از خطر یک واکنش آلرژیک جدی است بنابراین، این خطر نباید افراد را از دریافت واکسن منصرف کند.

او افزود: مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهاد‌های و دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا بوده و  از آنجایی که تعداد مبتلایان در جامعه ما رو به کاهش است هنوز هم مهم است که همچنان ایمنی را در اولویت قرار دهیم.

جاودان زاده اظهار داشت: اقدامات احتیاطی پیرامون کرونا برای سرکوب گسترش ویروس، همچنین رمز موفقیت و شکست زنجیره انتقال را در این شرایط اطلاع رسانی مناسب و علمی به مردم دانستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک تصریح کرد: شرکت مستمر در جلسات همراه با انتظارات در مورد نتایج، می‌تواند راه حلی آسان برای بهبود همکاری و تصمیم گیری سریع در مقابله با این بیماری باشد.

این مقام مسئول افزود: مصوبات جدیدی از جمله لغو محدودیت زمانی برگزاری مراسمات تشییع جنازه اموات با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اینگونه مراسمات به تایید ستاد کرونای شهرستان رسید.

فرج الهی فرماندار باغملک نیز در این جلسه  از دستگاه‌های اجرایی خواست در پیشبرد واکسیناسیون با شبکه بهداشت و درمان همکاری بیشتری داشته باشند.

او بیان کرد: از کارمندان و نیرو‌های اداری و دولتی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند می‌خواهیم  واکسن خود را هرچه سریعتر تزریق کنند.

فرج الهی ضمن دعوت از شهروندان باغملکی برای دریافت واکسن گفت: از مسئولین ادارات باید به نیرو‌هایی که واکسن تزریق نکردند تذکر بدهند و ادامه فعالیت آن‌ها را منوط به انجام واکسیناسیون بدانند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.