سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور تخصصی با هدف توسعه گردشگری روستایی در شاهرود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تور تخصصی گردشگری روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در روستا‌های هدف گردشگری شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا دوست‌محمدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت : این «فم تور» با حضور مسوولان کشوری و استانی، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستا‌های هدف گردشگری استان سمنان انجام می‌شود.

او هدف از برگزاری این «فم تور» را توسعه گردشگری استان به ویژه گردشگری روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: این «فم تور» در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود و در روستا‌های هدف گردشگری قلعه بالا، گیور و دزیان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان یکی دیگر از اهداف برگزاری این تور گردشگری را تبدیل استان سمنان به مقصد سفر خواند و ابراز داشت: تامین زیرساخت‌های گردشگری و فضا‌های اقامتی در روستا‌ها و معرفی روستا‌های استان به‌عنوان جاذبه گردشگری، نقش موثری در توسعه گردشگری استان دارد.

فم تور (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس‌های هواپیمایی به متخصصان صنعت گردشگری از جمله روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر ارائه می‌شود.

بیارجمند یکی از بخش‌های سه گانه شهرستان شاهرود در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.