سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها

طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های مازندران با جدیت در دست اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های استان در راستای تاکید استاندار مازندران، با جدیت از سوی راهداران در دست اجرا است.

او گفت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند.

فولادی گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محور‌های ارتباطی مازندران، باید حاشیه و حریم راه‌های این استان سرسبز، همواره پاک و زیبا باشد.

او گفت: راهداران پر تلاش این اداره کل بر اساس ماده ۷ آیین نامه حریم راه‌ها مبنی بر ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه‌ها و حریم قانونی آن‌ها در داخل و خارج محدوده‌ی قانونی شهر‌ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می‌شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع می‌باشد، به انجام وظایف قانونی و سازمانی خود می‌پردازند.

او در ادامه برنامه‌های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه‌های مواصلاتی استان، گفت: احیا و اجرای خط کشی، اجرا و نصب نیوجرسی بمنظور جداسازی و تفکیک باند در نقاط پرتصادف استان، بازسازی و نصب انواع علائم، برنامه ریزی و اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری گسترده رویه‌های آسفالتی، رگلاژ و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد از جمله برنامه‌های بوده که به طور مستمر در دست اجرا است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.