سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان ۳۹ سال فراق خانواده شهید تازه شناسایی شده در اردل

خانواده شهید «محمدعلی کرباسی راوری» پس از ۳۹ سال فراق امروز به وصال گمشده خود رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید «محمدعلی کرباسی راوری» ظهر و شب گذشته با حضور مسئولان و مردم شهرستان «اردل» در جوار قبر مطهر این شهید برگزار شد.

باز هم خبری در گوش شهر پیچیده است، خبری پر از عطر یوسف، و این بار باز هم یکی دیگر از آن گمشده‌ها رخ نشان داده است.

بعد از ۳۹ سال خبری پیچیده است، خبری داغ‌تر از رمل‌های سوزان فکه، که سال‌ها امانت داری کردند، اما این بار خبر اندکی متفاوت است، این بار خبر کمی فرق دارد، این بار شهیدی رخ نشان داده است که سال‌ها با نام و نشان «شهیدگمنام» کنجی از این خاک روزگار می‌گذراند و امروز بالاخره پرده گمنامی اش را کنار زد.

خبری که باید ۳۹ سال پیش می‌آمد، اما نیامد و پدر و مادری در حسرت شنیدن آن، سال‌ها به صبر نشستند و چشم به در دوختند و در این چشم انتظاری دار فانی را وداع گفتند.

مردم شهرستان «اردل» با حضور پرشور خود میزبان خانواده این شهید بودند و بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.


بیشتر بخوانید


سرباز شهید «محمدعلی کرباسی راوری» متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر «۲۱ حمزه» به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات «بیت المقدس» به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند.

پیکر شهید «محمدعلی کرباسی راوری» در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان «اردل» به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.