سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاوتی در امکانات ایستگاه‌های مترو وجود ندارد

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان در خصوص امکانات متفاوتی که در برخی ایستگاه های مترو جود دارد، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در تجهیز کردن ایستگاه‌های مترو به امکانات خدماتی، این تصور که بین ایستگاه‌های جنوبی نسبت به ایستگاه‌هاب شمالی، تبعیض و اختلافی باشد، اصلا وجود نداشته است.

وی گفت: بعضی از ایستگاه‌های مترو تنها به دلیل موقعیت مرکزی، تردد بیشتر و قرار گرفتن در مرکز از خدمات بیشتری نسبت به دیگر ایستگاه‌ها برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان در خصوص استقرار دستگاه فروش خودکار کتاب در یکی از ایستگاه های شهر اصفهان، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را دلیل اینکار دانست، که نمونه‌های متنوع و مختلفی از کتاب‌ها در این دستگاه قرار گرفته است، در واقع دستگاه فروش خودکار کتاب (Book vending machine) به صورت نمونه و آزمایشی در ایستگاه سی و سه پل، قرار داده شد تا پس از مشاهده، استقبال و استفاده‌ی شهروندان از این دستگاه، بتوانیم آن‌را به دیگر ایستگاه‌ها تعمیم دهیم.

طحانیان بیان کرد: در حال حاضر مشکلی در شارژ اصفهان کارت در باجه‌های ایستگاه‌های مترو وجود ندارد، اما دستگاه‌های شارژ غیر نقدی که به صورتِ دیواری در ایستگاه‌های مترو نصب شده‌اند، فعلا به دلیل تغییر ساختاری سیستم آن، امکان شارژ اصفهان کارت به وسیله آن‌ها وجود ندارد و در آینده پس از ایجاد ساختار جدید، قابل شارژ خواهد شد. همچنین از سامانه اصکیف جهت خرید بلیط مترو می‌توان استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: همه ایستگاه‌های بیست‌گانه مترو نیز مجهز به دریافت بلیط تک سفره هستند که مسافران در صورت تمایل می‌توانند از آن به عنوان جایگزین اصفهان کارت استفاده کنند.

طحانیان گفت: طراحی ایستگاه براساس معماری اسلامی ایرانی و توسط اساتید و هنرمندان اصفهان انجام شده و سعی در ایجاد تنوع با توجه به موقعیت و محل قرارگیری آن بوده است.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.