سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت پست فارس از شرکت‌های استارتاپی

مدیرکل پست فارس گفت: با هدف حمایت از شرکت‌های استارتاپی و توسعه ایده‌های نوآورانه، این اداره کل در راستای استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال آمادگی کامل دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، ضمن ارائه گزارش از افزایش ترافیک مرسولات پستی وارده در ایام کرونا، به تغییر فرهنگ و ذائقه مردم به سمت خرید‌های اینترنتی اشاره کرد.

او در ادامه از رشد ۱.۱ درصد ترافیک سرویس تجارت الکترونیک وارده به استان و رشد ۱۰۶ درصدی همین سرویس صادره از استان در ۸ ماهه امسال نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۹۹ خبر داد.

آزادی ضمن اشاره به تقویت زیرساخت پست استان فارس از جمله مجهز شدن پست استان به دستگاه سورتر (تجزیه هوشمند مرسولات پستی) و تخصیص ۵۰ دستگاه وانت پراید و مزدابار و ۳ دستگاه کامیون پستی جدید، به نیاز جهت توسعه زیرساخت‌های پستی، متناسب با ترافیک مرسولات پستی اشاره کرد.

مدیرکل پست استان فارس در انتهای جلسه با هدف حمایت از شرکت‌های استارتاپی و توسعه ایده‌های نوآورانه، آمادگی پست استان فارس را در راستای استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال در حوزه مرتبط با پست اعلام کرد.

مبینی دهکردی نیز در این دیدار با بیان اینکه شبکه پستی در دوره کرونا از دستگاه‌های موفق بوده است، تصریح کرد: کرونا با تمام ناملایمتی ها، سبب حذف فاصله بین مردم و شرکت پست شد.

او همچنین از تلاش کارکنان پست استان فارس در ایام کرونا تقدیر کرد و خواستار برگزاری جلسات در راستای برنامه ریزی توسعه خدمت رسانی پست استان فارس شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.