سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام :

جامعه به دانشجویان مطالبه گر انقلابی نیاز دارد

سردار شاکرمی با بیان اینکه هر دانشجو باید به تنهایی یک گردان تک نفره باشد، گفت: دانشجویان باید مطالبه گران جدی انقلابی باشند چرا که جامعه به این گروه از افراد نیاز دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار جمال شاکرمی،  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در دیدار با دانشجویان قشر بسیج به مناسبت روز دانشجو ، گفت: سطح فکر و بینش دانشجویان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد چرا که آن‌ها تربیت کننده نسل‌های بعدی هستند.

او افزود: دانشجویان باید به دور از جنجال و حاشیه، به دنبال مطالبه گری و گفتمان سازی انقلابی باشند.

او ادامه داد: شرکت دانشجویان در اردو‌های جهادی فرصتی ارزنده برای خودسازی این قشر تاثیرگذار و انجام کار‌های کیفی در بطن نقاط محروم است.

او بیان کرد: باید دانشجویان متعهد و انقلابی در جذب سایر دانشجویان به ویژه افراد تازه وارد، جدیت و خلاقیت داشته باشند تا سعی و تلاش دشمن بر افکار و رفتار دانشجویان بی تاثیر شود.

او از دانشجویان خواست همپای مسائل سیاسی به موضوعات اجتماعی و فرهنگی نیز بپردازند و مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را بررسی کنند.

او با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های جهان اسلام باید یک دغدغه مهم و اساسی برای دانشجویان باشد، مطرح کرد: این قشر تاثیرگذار باید نگاه بلند و آینده نگرانه‌ای به عموم مسائل و موضوعات داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.