سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده شهری

ساکنان بافت فرسوده شهری می‌توانند از تسهیلات نوسازی بافت استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس از پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده شهری خبر داد و گفت: مبلغ این تسهیلات به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان است که بر اساس پیشرفت فیزیکی این وام پرداخت می‌شود.

او افزود: کسانی می‌توانند از این وام استفاده کنند که واحد مورد درخواست آن‌ها در محدوده مصوب بافت فرسوده واقع شده باشد و با توجه به افزایش هزینه ساخت احتمال افزایش مبلغ این وام نیز وجود دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در خصوص سود این وام، توضیح داد: ۱۲۰ میلیون تومان از ۲۰۰ میلیون تومان این وام ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان آن با سود ۱۶ درصد و ۳۰ میلیون باقی مانده با سود ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده قرار خواهد گرفت.

زاهدی در ادامه در خصوص فعالیت‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی در بافت‌های فرسوده شهری انجام می‌دهد گفت: امسال ۹۸ میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت تا نسبت به انجام آسفالت معابر بافت‌های فرسوده اقدام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: پروژه‌های بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری در بافت‌های فرسوده شهری نظیر تعداد زیادی خانه محله، مجتمع فرهنگی، مجتمع ورزشی و مرمت آثار تاریخی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان فارس طی سال‌های گذشته صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.