سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان مسلح شمال فارس دستگیر شدند

سارقان مسلح شمال استان فارس در شهرستان خرم بید دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع ۳ فقره سرقت مسلحانه منزل توسط سرنشینان یک سواری پژو پارس در حوزه شهرستان‌های آباده، اقلید و خرم‌بید، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان با یک قبضه اسلحه کمری سوژه‌های خود را انتخاب و با ترفند‌های خاصی وارد منازل مورد نظر شده و با تهدید اسلحه پس از بستن دست و پای صاحبان منزل اقدام به سرقت اشیا کم حجم و با ارزش از جمله طلاجات، تلفن همراه و وجه نقد می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: بلافاصله طرح مهار اجرا و محور‌های ورودی و خروجی این شهرستان‌ها تحت نظر قرار گرفت و در نهایت مأموران انتظامی شهرستان خرم‌بید خودرو پژو پارس متعلق به سارقان را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

سردار حبیبی گفت: در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و در بازرسی از این خودرو یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۵ عدد فشنگ، تعدادی سلاح سرد و مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان (۳ برادر و یک پسر عمو) پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه به سرقت به عنف مسلحانه از منازل در حوزه شهرستان‌های شمالی استان فارس اقرار کردند، افزود: در این خصوص یکی دیگر از همدستان این سارقان که به سمت شیراز متواری شده بود در حوزه شهرستان مرودشت نیز شناسایی و دستگیر شد.

او با بیان اینکه در سوابق سارقان که ساکن شهرستان خرم‌آباد (از توابع استان لرستان) هستند ۲۵ فقره سرقت مسلحانه، یک فقره قتل و ایراد ضرب و جرح عمدی در استان‌های فارس، اصفهان و خراسان رضوی به چشم می‌خورد، به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه هشدار داد که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و این فرماندهی با مجرمان قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یوسف
۲۰:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۰
سلام،سردار عزیز جناب آقای حمیدی،فیلم دستگیری سارقان خرم بید را مشاهده کردم،واقعا از شما و همکاران محترمتان تشکر میکنم، شما را به خدا قسم از قاضی و از قوه قضاییه درخواست کنید چنان حکمی به آنها بدهد ک این سالها آزاد نباشند شاید اگر من یکی از همکاران شما بودم همان لحظه بلایی سر این افراد کثیف و به ظاهر انسان در می آورد م که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنند،کسیکه باعث رعب و وحشت بین مردم می‌شود جایش در جامعه وحتی زندان نیست،بازم ممنون از شما و همه همکاران شما در سرتاسر ایران عزیز خدا قوت