سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه مهاباد:

کرونا بر پیکره اقتصاد شهرداری مهاباد خسارت وارد کرد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: کرونا در حوزه‌های اقتصادی لطمه جبران ناپذیری را بر پیکره اقتصاد شهرداری این شهرستان وارد کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در مراسم معارفه شهردار جدید مهاباد گفت: کرونا علاوه بر بروز مشکلاتی جسمی برای شهروندان، در حوزه‌های اقتصادی نیز لطمات جبران ناپذیری را بر پیکره اقتصاد شهرداری‌ها وارد آورده و بخشی از مشکلات موجود را میتوان نتیجه عدم چرخه اقتصادی نامناسب در دوران کرونا دانست.

خدرلو افزود: از اعضای شورا انتظار دارم اجازه دهند شهردار جدید به معنای واقعی شهردار و مدیر شهرداری باشد و از هرگونه دخالت خارج از عرف علی الخصوص در موضوع عزل و نصب‌ها جدا پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: یکی از معضلات اصلی شهرداری‌ها تکیه بر درآمد‌ها حاصل از تحلیف فروشی مخصوصا درآمد ماده ۱۰۰ است که باعث می‌شود علاوه بر جلوگیری از ارائه پیشنهادات در حوزه درآمد پایدار سبب زشت شدن سیمای شهری شده و به عنوان معضل اصلی شهرداری‌ها با توجه به غیر قابل تکیه بودن این درآمد‌ها شده است.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: مسئولان بایستی قدردان فرصت‌هایی باشند که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و قبل از اتمام و از دسترس خارج شدن این فرصت‌ها باید قدر آن‌ها را دانسته و تلاش نمایند تا با تمام توان در راه خدمت رسانی قدم بردارند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.