سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری شهرستان میبد:

شورا‌های روستا و شهر حق واگذاری اراضی دولتی به مردم را ندارند

حسین بیگی گفت: واگذاری اراضی به مردم، دارای متولی مشخص است و شورا‌ها حق دخالت ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا حسین بیگی رئیس دادگستری شهرستان میبد در حاشیه برنامه ملاقات چهره به چهره مقام‌های قضایی دادگستری این شهرستان با مردم ندوشن، هدف از این دیدار مستقیم با مراجعان به دستگاه قضایی را بررسی مشکلات آنها از نزدیک ذکر کرد و گفت: عمده موضوعات مطرح شده از سوی  اهالی ندوشن در حوزه زمین بود که وفق موازین قانونی بررسی شد.

او افزود: به منظور حل سریع مشکلات مردم که مخصوصا در زمینه واگذاری اراضی دولتی در دهه پنجاه و شصت توسط شورای روستا، جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در این شهر تشکیل و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

حسین بیگی بر واگذاری اراضی دولتی طبق مقررات خاص آن تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید اطلاع رسانی انجام گردد.

رئیس دادگستری میبد استفاده از ظرفیت مشاوران حقوقی را خواستار شد و تصریح کرد: استفاده از مشاوران فعال حقوقی در انجام معاملات، خرید و فروش و تنظیم اسناد نقش مؤثری در کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی دارد.

در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب میبد رؤسا و کارشناسان ادارات متولی در حوزه زمین از جمله بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه مسئولان قضایی میبد با اهالی ندوشن ملاقات و مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.