سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیرت مسافران از حرکت چمدان سرگردان در فرودگاه

چمدانی که به شکلی سرگردان در محوطه فرودگاه حرکت می کرد موجب حیرت مسافران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تا به حال چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید؟ یا در مورد جابجایی چمدان‌ها در طول پرواز چیز‌ی شنیده‌اید؟ فرقی نمی‌کند این حوادث چقدر مرموز به نظر می‌رسند، ما یک پاسخ برای مشکل جابجایی چمدان‌های مسافران پیدا کرده ایم؛ ممکن است چمدان شما تصمیم گرفته به تنهایی در سطح شیب دار فرودگاه، هوایی تازه کند. فکر می‌کنید چنین چیزی امکان‌پذیر نیست، پس با دقت ویدئوی زیر را تماشا کنید.

ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر و تبدیل به ویدئوی داغ شده است یک چمدان در حال حرکت را در سطح شیب دار فرودگاهی در دالاس واقع در ایالت تگزاس نشان می‌دهد. این حادثه در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۱ رخ داد.


بیشتر بخوانید


دو مسافر که شاهد این صحنه جالب بودند ویدئویی از آن تهیه کردند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود یک راننده کامیون فرودگاه از کنار این چمدان عبور می‌کند، اما آن را کنار نمی‌کشد و در یک خط مستقیم به حرکت خود ادامه می‌دهد. سپس چند وسیله نقلیه دیگر به چمدان نزدیک می‌شوند که یکی از آن‌ها توقف کرده و چمدان گم شده را از کف فرودگاه بر می‌دارد.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۸۵ هزرار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش بعضا طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «پس از اتفاقی است که برای چمدان‌های گم شده در فرودگاه‌ها می‌افتد!» کاربر دیگر نوشت: «خنده دار بود. این چمدان چه چرخ‌های قدرتمندی دارد.»

انتهای پیام/ددغاا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۱۱:۱۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
پراید تو این شیب چپ میکنه .! این چرا هنوز تعادل داره!!!
ناشناس
۰۴:۰۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
کودک گم شده.