سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شبانه پلیس برای برخورد با خودرو‌های متخلف در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: در اجرای طرح شبانه پلیس ۳۲ دستگاه خودرو برای مدت یک هفته توقیف وبه پارکینگ تحویل داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: دراجرای طرح شبانه پلیس ۳۲ دستگاه خودرو به علت دور دور، لایی کشیدن، انجام حرکات مخاطره آمیز و نداشتن مدارک از جمله گواهینامه رانندگی، برای مدت یک هفته توقیف و راهی پارکینگ شدند.

او افزود: بسیاری از جوانان و نوجوانان با استفاده از خودرو و حضور شبانه در بلوار‌های شهر همدان از جمله شهید فهمیده، اسلامیان، گنجنامه، بعثت، مسیر عباس آباد، شهید احمدی روشن و جوان، اقدام به تردد با سرعت غیرمجاز و انجام حرکات مخاطره آمیز می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بسیاری از این رانندگان فاقد گواهینامه هستند و اقدام به برداشتن وسیله نقلیه والدین و تردد شبانه در سطح شهر می‌کنند که اغلب هنگام بروز سانحه با رها کردن خودرو در محل تصادف، متواری می‌شوند.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه خانواده‌ها خودرو را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه خود قرار ندهند، گفت: ماموران در صورت مواجهه با رانندگان فاقد گواهینامه علاوه بر جریمه خودرو، راننده را به مرجع قضایی معرفی می‌کنند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام 7ساله ماشینم سرقت شده الان ساوه همدان جریمه خورده پلاک مریوان ص61 هرچ سریعتر اقدام کنن باتشکر