سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد در طرح محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جای گرفت

محله "اصحاب سفید" مهاباد در طرح محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رضا عزتی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی در جلسه محرومیت زدایی محلات شهر مهاباد گفت: طرح توسعه اجتماع محورمحلات کم برخوردار در آذربایجان غربی با هدف احیا، پایداری و توانمندسازی محلات محروم استان آغاز شده که در این استان سه محله واقع در شهر‌های خوی، پیرانشهر و مهاباد اجرایی خواهد شد.

عزتی با بیان اینکه محله "اصحاب سفید" منطقه محروم انتخاب شده در مهاباد است، افزود: در این محل با راه اندازی خانه احسان و تعیین یک نفر به عنوان مسئول این خانه از بومی‌های مورد اعتماد و جوان، شناسایی کامل محله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی ادامه داد: در قالب این طرح تمامی معضلات، آسیب‌ها و نیاز‌های مختلف مردم بررسی و برای رفع آنان بدون محدودیت و در حد توان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقدام خواهد شد.

عزتی اضافه کرد: براساس این طرح تمامی دستگاه‌های اجرائی، نهاد‌های دولتی و تشکل‌های رسمی و غیر رسمی، بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی، ماهیت کاری باید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در این محلات به ایفای نقش در بخش‌های خدماتی خود می‌پردازند.

وی بیان کرد: ایجاد و یا توسعه کسب و کار‌های محله و توانمندسازی محله، ارائه کیفیت آموزش و بهداشت و رفع آسیب‌های اجتماعی و توزیع بسته‌های حمایتی از محور‌های مهم اجرای در این طرح است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.