سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیاد قرآن، میزبان ۶ هزار دانش آموز اهوازی

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز گفت: ۶ هزار دانش آموز این ناحیه آموزشی در مسابقات قرآنی موسوم به المپیاد رحمانی شرکت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عبیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اهمیت مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشد معنوی دانش آموزان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۶ هزار دانش آموز دختر و پسر این ناحیه آموزشی در مسابقات قرآن موسوم به المپیاد رحمانی شرکت کنند که از این تعداد نفرات برتر به مرحله منطقه‌ای و قطبی اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه مسابقات قرآن المپیاد رحمانی در رشته‌های مختلفی برگزار می‌شود، افزود: قرائت قرآن در بخش‌های ترتیل و تحقیق، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات به شمار می‌روند.

عبیات با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین به اهمیت فعالیت‌های قرآنی تاکید ویژه‌ای دارد، بیان داشت: برنامه‌های قرآنی و معرفتی در اولویت فعالیت‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی قرار دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه متنوع فرهنگی به انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و مکاتب دینی کمک کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.