سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری مجری طرح امین هستند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید در استان ۶۰ مدرسه مجری طرح امین هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش چهارمحال و بختیاری در نشستی صمیمی در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد با مبلغان طرح امین به گفتگو پرداخت.

قائدامینی گفت: هم‌اکنون در سند تحول بنیادین ۶ حوزه فعال است که پنج حوزه آن مربوط به حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت و تنها یک حوزه مربوط به ساحت علمی و فناورانه است.

او با تاکید بر اینکه کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش از سال ۹۷ با یک برنامه پنج ساله فعال شد، افزود: برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش به همکاری سایر نهاد‌ها نیاز است.

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید در استان ۶۰ مدرسه مجری طرح امین و روحانی طرح امید در این مدارس فعال است و در راستای تقویت فرهنگ نماز و نماز خوانی نیز در در مدارس برگزاری نماز جماعت، هر ماه یک مسجد فعال است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی ادامه داد: حوزه علمیه و آموزش و پرورش دو بال پرواز برای دانش‌آموزان هستند که همراهی، همسوی و هماهنگی بین این دو مجموعه باید افزایش پیدا کند.

او افزود: نیاز امروز جامعه همسویی و هم‌صدایی آموزش‌ و‌ پرورش، حوزه و دانشگاه را طلب می‌کند.

قائدامینی ادامه داد: هر معلمی از دو روش می‌تواند به ارشاد، تربیت و راهنمایی افراد بپردازد، یکی روش زبانی و دیگری روش عملی که تاثیرگذاری روش عملی چندین برابر است و ما به عنوان معلم باید آن‌چه را می‌گوییم عمل کنیم.

او تاکید کرد: مدرسه، حوزه و دانشگاه هم‌رسالت هستند و باید یک‌صدا و همراه شوند تا به انسان تمام ساحتی که خداوند در وصفش گفت " فتبارک‌الله احسن الخالقین" دست یابیم.

قائدامینی افزود: برای تربیت اصولی نسل جوان و گرفتار نشدن در دام دشمنان باید دست به دست هم دهیم و در آموزش‌ و‌ پرورش با روی گشاده از نظرات سازنده و کمک‌های فکری و عملی افراد فرهیخته جامعه استقبال کنیم.

در ادامه این نشست، مبلغان طرح امین در مدارس چهارمحال‌ و بختیاری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.