سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش از رانندگی در جاده، باید دوره ببینید

رانندگانی که می‌خواهند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت داشته باشند باید در زمان درخواست کارت هوشمند دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی را طی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان استان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که می‌خواهند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت کنند باید در زمان درخواست کارت هوشمند دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی را طی کنند.

او با بیان این که این دوره‌های آموزشی شامل دوره‌های آموزش بدو خدمت باری، مسافری و حمل‌ونقل مواد خطرناک است و به صورت حضوری برای رانندگان برگزار می‌شود، افزود: البته در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

شجاعی با توضیح این که از ابتدای سال تاکنون ۶ آزمون برای رانندگان البرزی برگزار شده است، گفت: از مجموع ۴۳۷ نفرثبت‌نام کننده، ۳۹۸ نفر در حوزه حمل و نقل باری، ۲۸ نفر حمل و نقل مسافری و ۱۱ نفر نیز در آزمون بخش حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

او افزود: از این تعداد شرکت‌کننده، ۱۹۸ نفر در بخش حمل و نقل باری و هشت نفر در بخش مسافری نمره قبولی را کسب کردند و متاسفانه در بخش حمل مواد خطرناک هیچ راننده‌ای نتوانست نمره قبولی را کسب کند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.