سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

بخشی از بیمارستان رازی اهواز به چرخه خدمات عادی بازگشت

ابول نژادیان گفت: بعضی از بخش‌های عادی بیمارستان رازی که پیش از این در اختیار بیماران کرونایی بود اکنون خالی از بیمار بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در پی تداوم روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان بخشی از بیمارستان رازی اهواز که در ۲ سال اخیر سنگر اصلی دفاع از بیماران در برابر تهاجم کرونا بود، به چرخه ارایه خدمات عادی اضافه شد.

او افزود: بیماران کرونایی بیشتر در بخش‌های آی سی یو بیمارستان رازی بستری هستند و دیگر بخش‌های عادی این بیمارستان که پیش از این در اختیار بیماران کرونایی بود اکنون خالی از بیمار بوده و فقط در بخش‌های عفونی و داخلی ۱۰ تا ۱۵ بیمار بستری هستند.

ابول نژادیان با بیان اینکه بخش زنان و زایشگاه بیمارستان رازی، مجهز و آماده پذیرش بیمار بوده و بیماران ناشی از مسمومیت نیز با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ به این بیمارستان هدایت و اعزام خواهند شد و این بیمارستان به ۲ بخش سبز و بخش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تقسیم شده است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: ارایه خدمات به بیماران ترومایی ساده نیز در این بیمارستان آغاز شده که بدون نیاز به بستری، اقدامات اولیه برای آن‌ها انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد بیماران کووید ۱۹ در خوزستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند که جای خوشحالی دارد و امیدواریم با تداوم روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، وضعیت آرام فعلی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.