سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن کرونا از سوی ۷۹ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

تاکنون بیش از ۷۹ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال استان چهارمحال و بختیاری دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهنام اسماعیلی رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید۱۹ گفت: تاکنون بیش از ۷۹ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه جمعیت هدف دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان بیش از ۹۱ هزار نفر است، افزود: بیش از ۶۲ هزار دانش‌آموز استان نیز دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


اسماعیلی اضافه کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان با همکاری مرکز بهداشت کارشناسان مرکز بهداشت استان به صورت دوره‌ای از مدارس بازرسی و نظارت انجام می‌دهند.

او به فعال بودن مراقبان سلامت در مدارس استان و نظارت آن‌ها بر مدارس زیرپوشش اشاره کرد و گفت: جلسات آموزشی مدیران مدارس سراسر استان نیز در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس برگزار شده است.

اسماعیلی اظهار داشت: برای ضدعفونی کردن مدارس و تهیه صابون مایع نیز مدیران مدارس از محل اعتبارات مدارس موظف به تهیه مواد ضدعفونی کنند و صابون مایع هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مدیران برخورد خواهد شد.

او افزود: هم اکنون بیش از ۹۵.۵ درصد فرهنگیان استان نیز دُز نخست و ۸۱.۷ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

اسماعیلی اظهارداشت: دانش‌آموزانی که واکسیناسیون انجام نداده‌اند نیز باید هر هفته ۲ بار تست کرونا بدهند و سلامتی خودشان را به مدرسه اعلام کند و هر چه سریعتر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.