سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان خودرو‌های زانتیا

سارقان خودروهای زانتیا در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی زانتیا در استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل نحوه وقوع سرقت‌ها در نهایت رد پای ۲ تن از مجرمان سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آمد که این افراد در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و در تحققیقات صورت گرفته به بزه انتسابی با همکاری یک زن و ۵ مرد دیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اعترافات متهمان، همدستان آن‌ها نیز دستگیر و با تحقیقات آن‌ها مشخص شد سرکرده این باند فردی سابقه دار و شرور است که وی نیز طی یک عملیات ضربتی حین تردد با یک دستگاه زانتیای مسروقه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان از کشف یک عد کلت کمری به همراه خشاب مربوطه و مقادیر مواد مخدر صنعتی از متهم خبر داد و گفت: تا کنون ۷ دستگاه خودروی زانتیای مسروقه از این باند کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.