سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه بخش عمده‌ای از انبار‌های اموال تملیکی خوزستان

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از انبار‌های اموال تملیکی در خوزستان با فروش آن‌ها تخلیه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از انبار‌های اموال تملیکی در خوزستان با فروش آن‌ها تخلیه شده است و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه بخشی از این اموال تعیین تکلیف شدند و به مرحله فروش رسید و بخشی از انبار‌های اموال تملیکی در خوزستان تخلیه شده است، افزود: قرار است بخش تخلیه شده انبار‌ها برای بقیه اموال استفاده شود.

حیاتی بیان داشت: در این زمینه به صورت مستمر نشست‌هایی را برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها ایجاد شود و بتوانیم کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی به ویژه کالا‌های فاسد شدنی و اشتعال زا را تعیین تکلیف کنیم.

براساس قانون، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وظیفه تعیین تکلیف کلیه اموال تملیکی دولت با رعایت توامان حقوق مردم و صرفه صلاح دولت را به ‎‌عهده دارد؛ طبق قانون، سازمان اموال تملیکی امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است.

طبق قانون تشکیل این سازمان، هرگونه اموال و دارایی که طبق شرایط خاصی به مالکیت دولت در می‌آید باید در اختیار این سازمان قرار گرفته و تا تعیین تکلیف آن (فروش، واگذاری، استرداد و غیره)، اداره و نگهداری این اموال به‌عهده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.