سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از شیوع بیمار‌ی‌های طیور با نظارت بر کشتارگاه‌های حمیدیه

نماینده دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: جلوگیری از شیوع بیمار‌ی‌های طیور در شهرستان با نظارت دستگاه‌های مربوطه بر عملکرد کشتارگاه‌ها میسر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احدی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: بازدید سرزده از کشتارگاه صنعتی طیور به منظور بررسی فرایند تولید مرغ از زمان ورود محموله‌های مرغ زنده، کشتار، بسته بندی، نگهداری در سردخانه و در نهایت حمل بهداشتی مرغ‌ها در این شهرستان به همراه رؤسای اداره‌های جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

او با بیان اینکه برای پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماری‌های طیور در این رابطه ضروری است نهاد‌های مربوطه بصورت مستمر بر فعالیت این واحد‌ها نظارت داشته باشند، افزود: هر گونه تخلف منجر به برخورد جدی و قانونی با مختلفان می‌شود.

احدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار مرغ بیان کرد: به منظور نظارت حداکثری بر عرضه مرغ، تیم‌های نظارتی جهاد کشاورزی با همکاری و همراهی اداره دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت ‏شهرستان، بازدید‌های مشترکی از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه مرغ شهرستان انجام می‌دهند و این ‏نظارت‌های مستقیم در کنار ابزار‌های نظارتی غیرمستقیم به صورت مداوم ادامه ‏خواهد یافت تا در بازار مرغ شاهد یک تعادل نسبی باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.