سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در بندرعباس

بمناسبت ۱۶ آذر، تریبون آزاد دانشجویی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز پرچم مطالبه گری از مسئولان در دست دانشجویان است و باید به یک مجموعه نقش آفرین در جامعه تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: مسجد جامع بندرعباس به پایگاهی برای تریبون آزاد دانشجویان تبدیل، و نقد‌های سازنده آن‌ها خطاب به مسئولان موجب بهتر شدن امور می‌شود.

او گفت: شجاعت و قاطعیت باید ضمیمه هر مطالبه گری برای دانشجویان شود و اولویت بندی و توجه به ظرفیت‌های موجود بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: امروز تشکل‌های دانشجویی به عنوان نماد مجموعه‌های بسیجی مطالبه گر هستند که میتوانند به راحتی مطالبات خود را بیان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: مطالبه گری نیازمند یک نقشه راه است و نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شد، متاسفانه هنوز اجرا نشده است.

او نماز جمعه و مسجد جامع را حلقه وصل مردم و مسئولان عنوان کرد.

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاهی اجتماعی هرمزگان هم توجه به کارآفرینی در دوران تحصیل را ضروری دانست و گفت: دانشجویان هنگام تحصیل باید از کارمند مداری به کارآفرینی روی آورند.

در این مراسم نمایندگان دانشجویان برخی دانشگاه‌ها به بیان مسائل و مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام /ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.