سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تماشاگران فوتبال در آبادان درگیر­ودار صدور مجوز

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت­ نفت آبادان از بی ثمر بودن پیگیری ها تاکنون برای حضور تماشاگران فوتبال در آبادان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، جهانگیر کی شمس ، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در نشست با اصحاب رسانه گفت:با وجود پیگیری های انجام شده از سوی تمام تیم های لیگ برتری، تاکنون مجوز حضور تماشاگران در استادیوم های شهرستانی داده نشده است و پس از ارسال نامه ای به فدارسیون فوتبال برای دریافت مجوز حضور تماشاگران مان در استادیوم تختی آبادان در انتظار صدور مجوز آن هستیم.

کی شمس هواداران یار دوازدهم تیم نفتی ها خواند و ادامه داد: شرایط برگزاری بازیها با حضور تماشاگران در آبادان فراهم است و تنها در انتظار مجوز هستیم.

اشتیاق هواداران نفتی ها و درب بسته ورزشگاه تختی

علیرضا منصوریان نیز گفت: هوادار ما لحظه شماری می کند تا برای تشویق تیم وارد استادیوم شود و اگر قرار بود حضور تماشاگر در استادیوم به صورت آزمایشی انجام شود باید به طور همزمان برای هواداران همه ی تیم ها رخ می داد.

او افزود: به نظر می رسد که اگر مردم همین طور به رعایت پروتکل ها ادامه دهند و سویه ی جدید کرونا نیز وارد ایران نشود، پس از تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته های آینده به آبادان مجوز حضور هواداران تیم صنعت نفت آبادان داده شود.

علیرضا منصوریان اظهار کرد: بازی با تیم های لیگ یک بسیار سخت است اما در جام حذفی برای تمام تیم های فوتبال شانس قهرمانی وجود دارد و بهترین گذرگاه برای محک زدن تیم است.

 او با بیان اینکه رو به رو شدن با قرعه ی خوب برای ما بسیار مهم است ادامه داد:تجربه نشان داده که در جام حذفی قرعه های سخت مان را راحت تر بردیم بنابر این قوی و محکم به جام حذفی وارد می شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم سپاهان از بهترین تیم ها به لحاظ مالی و نفرات است و با انجام هزینه ی بسیار بالا در انتظار قهرمانی هستند پس با چند تغییر جدید وارد زمین بازی مقابل سپاهان می شویم.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.