سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۲۳ فقره سرقت در پرونده سارقان اماکن خصوصی ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری ۲ نفر از سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک خودروی سمند که متهمان از آن در سرقت‌ها استفاده می‌کردند شده و پس از یافتن مخفیگاه صاحب آن، نامبرده را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار حوزه استحفاظی اعتراف کرد.

او با بیان این که ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، همدست متهم را نیز در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، افزود: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از مخیگاه او تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل دینام، پمپ کفکش، کابل برق و سایر لوازم منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: تعامل ۲ سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است و از این رو شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.