سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

گفتمان سازی از شاخص‌ترین ویژگی‌های جنبش دانشجویی است

بهرام نیا گفتمان سازی را از شاخص‌ترین ویژگی‌های جنبش دانشجویی عنوان کرد و گفت: دانشجویان در شرایط کنونی با تمرکز بر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی مدیران را در حرکت به سمت توسعه پایدار یاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حسن بهرام نیا استاندار ایلام در آیین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار داشت: تثبیت اقتدار هر نظام و ملتی بر اساس پژوهش است و اگر این مهم کم اهمیت باشد، کشور‌ها از توسعه و پیشرفت باز خواهند ماند.

او افزود: تولید علم باید هدفمند و دارای چارچوب بوده و نتایج پژوهش علمی باید در راستای خدمت به مردم باشد تا نتایج آن در سطح جامعه محسوس و قابل لمش شود.

استاندار ایلام ادامه داد: اگر تولید علم و پژوهش در کشور همراه با تعهد و اخلاق نبود، ایران توان مقابله با تحریم‌ها نداشت و نسخه‌های کشور‌های استکباری و ظالم باطل نمی‌شد.

بهرام نیا تاکید کرد: ۱۶ آذرماه یادآور تعهد ملی و مذهبی دانشجویان دانشگاه تهران در برابر ظلم و ستم استکبار و تبعیض بود که این ظلم و ستم را نپذیرفتند.

او اضافه کرد: گفتمان سازی ویژگی شاخص دانشجویان است و سال ۵۷ با تقویت این روحیه دانشجویان به صدای مردم تبدیل شدند و توانستند در اتحاد اقشار مختلف نقش آفرین باشند.

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز نیز همه ظرفیت‌های مادی و معنوی برای قوام جنبش دانشجویی باید بسیج و از همه پتانسیل‌های کشور برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استفاده شود.

بهرام نیا ادامه داد: ارتقا جایگاه نظامی و علمی کشور مرهون جهاد علمی دانشمندان و متخصصان در تمامی حوزه‌ها و بخش هاست.

او خواستار بالفعل شدن تمامی ظرفیت‌های ایلام با همکاری و ارایه راهکار علمی دانشجویان شد و گفت: بالفعل شدن تمامی ظرفیت‌ها باید با حفظ زنجیره ارزش تولید لحاظ شود که در این صورت می‌توانیم موفق شویم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.