سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبرداد؛

احداث مسکن ملی ۳ برابر ظرفیت در ساوه

مرزبان گفت: تقریبا ۳ برابر ظرفیت در نظر گرفته شده برای اقدام ملی مسکن ساوه پروژه تعریف شده است.

مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: کار احصاء زمین طرح نهضت ملی مسکن ساوه در حال انجام است.

مرزبان افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده در طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار واحد مسکونی در سه فاز در حال احداث است که تقریبا ۳ برابر ظرفیت در نظر گرفته شده در این طرح؛ پروژه تعریف شده است که در مقایسه با سایر نقاط کشور، در این حجم پروژه‌ی اقدام ملی مسکن کمتر وجود دارد.

او با اشاره به برنامه این اداره کل در طرح نهضت مسکن شهرستان ساوه افزود: با توجه به تقاضای شهروندان ساوجی به مسکن، کار احصا زمین‌های موجود در کمیته واگذاری این اداره کل در الویت قرار گرفته و تا پایان هفته آینده، جلسه تعیین تکلیف و شورای مسکن در شهر ساوه برای تسریع این موضوع برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: علاوه بر بررسی قطعه‌های مورد نیاز، ۱۲۰ هکتار زمین هم در بام شهر ساوه در نظر گرفته شده که از طریق معاونت شهرسازی، پیگیری امورات اداری برای انعقاد قرارداد با مشاور جهت طراحی سایت مورد نظر و احداث مسکن هستیم.

او ادامه داد: با آماده سازی زمین‌های احصاء شده و پروژه بام ساوه، فرآیند ثبت نام در سامانه‌ی مسکن برای شهر ساوه نیز باز و شهروندان می‌توانند با وجود شرایط مندرج، ثبت نام خود را کامل کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.