سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکل‌های دانشجویی باید در زمینه مبارزه با فساد فعال باشند

استاندار قزوین در دیدار با نمایندگان نخبگان و تشکل‌های دانشجویی استان گفت: تشکل‌های دانشجویی باید در زمینه مبارزه با فساد فعال باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اعلایی، استاندار قزوین در دیدار با نمایندگان نخبگان و تشکل‌های دانشجویی   با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی باید در زمینه مبارزه با فساد فعال باشند، گفت: اراده دولت و استان، مقابله با فساد است و دانشجویان باید درباره فساد و مسائل انحرافی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: دانشجویان باید مطالبه گر باشند و نقاط فساد خیز استان را شناسایی کرده و اطلاع رسانی کنند.

اعلایی خاطرنشان کرد: در دوره قبل، هزار نفر از اعضا شورای شهر در سراسر کشور دستگیر شدند که این موضوع زنگ خطر فساد در کشور را به صدا درآورده است.

وی افزود: توجه به نخبگان از تعارف به ضرورت تبدیل شده است و باید از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم.

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین قزوین ظرفیت تبدیل شدن به بهشت فناوری را دارد، تصریح کرد: توجه به رشد اقتصادی، سیاست اصلی دولت است و مسئولیت سنگینی برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان داریم.

وی افزود: باید به سمت فعالیت‌های دانش بنیان برویم و تشکل‌ها و بنیاد ملی نخبگان باید تقویت شوند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه امروزه با نگاه‌هایی مواجه هستیم که کار پیشرفت و توسعه را سخت می‌کند، گفت: در مقابل سنگ اندازی‌ها ایستادگی کنید و وارد موضوعات کلیشه‌ای برای سرمایه گذاران نشوید.

جهاد تبیین، نیازمند شبکه سازی و هم افزایی جریان انقلاب است

حجت الاسلام حیدری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین در نشست استاندار با نمایندگان نخبگان و تشکل‌های دانشجویی که به مناسبت روز دانشجو در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با مدیریت فضای مجازی و فروریختن ترس از هیمنه استکبار تاکید کرده اند که باید مورد توجه جامعه نخبگان و تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به تحریف ارزش‌ها از سوی دشمنان و مبارزه استکبار جهانی با انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین تأکید شده است و باید به این موضوع توجه کرد.

وی افزود: جهاد تبیین، نیازمند شبکه سازی و هم افزایی جریان انقلاب است و این موضوع، سبب کنشگری خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین بر لزوم هوشیاری دانشجویان برای نیفتادن در دام جریان‌های انحرافی و ساختگی تأکید کرد و گفت: بدنه دانشجویی باید از مطالبات مردم آگاه باشد و با مطالبه گری، درصدد رفع آن‌ها بربیاید.

۱۶ آذر، نماد استکبارستیزی است

نائینی، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هم گفت: ۱۶ آذر نمادی از استکبارستیزی و مطالبه گری ملت ایران به نمایندگی از قشر دانشجو است و انتظار داریم دانشجویان همزمان با کسب معرفت همیشه برای مطالبه حق بیدار باشند.

وی افزود: امروز پژوهشگران کشور برای توسعه با شتاب کشور در زمینه فناوری تلاش می‌کنند و باید از کسانی که برای استقلال کشور برنامه ریزی و تلاش می‌کنند، قدردانی کنیم.

تحصیل بیش از ۶۶ هزار دانشجو در قزوین

حمزه ای، دبیر کمیسیون دانشجویی استان قزوین هم در این نشست گفت: ۴۷ دانشگاه در استان داریم که ۶ مورد آن‌ها دولتی است.

وی افزود: ۶۶ هزار و ۷۴۰ دانشجو در قزوین تحصیل می‌کنند که نقش موثری در تولید علم و رفع نیاز‌ها و مطالبات استان و کشور دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.