سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد بالای ۴۰ سال برای دریافت دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند

 دبیر شورای سلامت اهواز گفت: تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خوزستان آغاز شده و افراد بالای ۴۰ سال می‌توانند نسبت به تزریق آن اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی  دبیر شورای سلامت اهواز در خصوص تزریق دُز سوم واکسن کرونا گفت: افراد بالای ۴۰ سال که واکسن کرونای سینوفارم، بهارات و برکت تزریق کرده اند در صورتی که ۳ ماه از تاریخ تزریق دُز دوم واکسن آن‌ها گذشته است، می‌توانند جهت تزریق دُز سوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

او با بیان اینکه کسانی که دز نوبت اول و دوم خود را از نوع واکسن‌های سینوفارم، برکت و بهارات دریافت کردند، بهتر است واکسن نوبت سوم خود را از همان نوع تزریق کنند در غیر این صورت می‌توانند نوع آسترازنکا و یا پاستو کووک پلاس تزریق کنند، افزود:: همچنین افراد بالای ۶۰ سال که واکسن‌های آسترازنکا و اسپوتنیک دریافت کرده بودند، باید پس از گذشت ۶ ماه برای دریافت نوبت سوم خود مراجعه کنند.

مردانی در ادامه اظهار کرد:  این افراد می‌توانند واکسن نوبت سوم خود را از نوع آسترازنکا یا پاستو کووک پلاس دریافت کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز  با اشاره به این نکته که کمیل فرآیند واکسیناسیون نقش به سزایی در ایجاد ایمنی جامعه و کنترل کرونا دارد، بیان داشت:  از هم استانی‌ها درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تزریق و تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود و اعضای خانواده اقدام کنند.

تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۳۳۵ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.