سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۲۰ موشن‌گرافی آیات نماز در ستاد اقامه نماز اصفهان

۲۰ موشن‌گرافی از آیات نماز با محوریت بیانات حجت‌الاسلام قرائتی در ستاد اقامه نماز استان اصفهان تولید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام ابراهیم رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان بابیان اینکه تولیدات  ستاد اقامه نماز استان اصفهان از شبکه اصفهان پخش می‌شود، گفت: موشن‌گرافی‌هایی مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان نیز در حال تولید است.

حجت‌الاسلام ابراهیم رنجبر با بیان اینکه تعدادی از این موشن‌گرافی‌ها در ایام محرم از شبکه تهران پخش شد و ۳۰۰ هزار نفر در مسابقات آن شرکت کردند، گفت: این موشن‌گرافی‌ها برای شبکه‌های استانی سراسر کشور و شبکه شما نیز ارسال شده و قرار است به مرور از این شبکه‌ها پخش شود.

وی گفت: برای مدارس، هشت برنامه به اداره‌کل آموزش و پرورش استان معرفی شده است که بخشنامه آن قرار است هفته آینده به مدارس و ادارات آموزش و پرورش ارسال شود.

حجت‌الاسلام رنجبر گفت: دوره‌های ویژه‌ای در خصوص نماز برای مدیران مدارس، معلمان کلاس‌های سوم دخترانه و هشتم پسرانه که سن تکلیف محسوب می‌شود تعریف شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان به برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» تألیف حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی آن را با بیش از ۵۰ درصد تخفیف از ستاد‌های اقامه نماز استان و نسخه الکترونیکی کتاب را از سایت ستاد اقامه نماز خریداری کنند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.