سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین سرای رسانه کشور در نمایشگاه‌های بین المللی فارس

نخستین جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها و استودیو نمایشگاه جهت مصاحبه و تهیه گزارش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس به منظور حضور اصحاب رسانه در تمام نمایشگاه‌ها افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی فرهادی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در آئین افتتاح سرای رسانه، گفت: به زودی نمایشگاه بین المللی فارس به منظور تحقق شعار سال در حوزه رفع موانع تولید و همچنین حمایت از تولید کنندگان در کشور‌های هدف برای صنعتگران نمایشگاه برگزار می‌کند.

او اضافه کرد: هرچند که شاید در وظایف سازمانی این نمایشگاه این مهم لحاظ نشده است، اما برای تحقق اهداف بلند پایه دولت و استان در حال رایزنی با کشور‌های مثل، چین، روسیه. سوریه، عمان، اندونزی و برخی کشور‌های اطراف هستیم تا بتوانیم این نمایشگاه هارو برگزار کنیم.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، سرای رسانه برای نخستین بار در کشور به دلیل بهبود شرایط صنعتگران و تجار و بازاریان و مردم با هدف تقویت ارتباط بین مردم و مدیران و صنعتگران افتتاح می‌شود.

او گفت: یقینا امروز همه مدیران ارشد دولت در کشور و استان به دنبال بهبود شرایط اقتصادی برای مردم و صنعتگران و تجار هستیم که با این هدف سرای رسانه امروز با حضور اصحاب رسانه افتتاح شد.

علی فرهادی در بخش دیگری افزود: متاسفانه در حوزه زیرساخت نمایشگاه بین المللی فارس هنوز راه بسیار زیادی پیش رو دارد تا بتواند به عنوان یک‌نمایشگاه بین المللی ایفای نقش کند.

علی فرهادی افزود: نمایشگاه‌های بین المللی زیرساخت‌های بیشتری در حوزه‌های زیر ساختی از جمله، هتل، اقامتگاه، سایت‌های خدمات رفاهی برای برای شرکت کنندگان و بازدید کنددگان داشته باشد که‌متاسفانه امروز این چنین نیست.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: ما به دنبال این هستیم که با تسهیل شرایط بهتر و پیش بینی شده بتوانیم سرمایه گزاران را تشویق کنیم که با خیال راحت بتوانند در حوزه سرمایه گزاری حصور بهم رسانند.

فرهادی خاطرنشان کرد: نقش مهم ما در حوزه نمایشگاه‌ها ایجاد نمایشگاه‌های باکیفیت برای تجار و بازرگانان کشور و خارج از کشور و مردم هستیم و از همه سرمایه گزاران در حوزه ایجاد زیر ساخت‌های ضروری نمایشگاه دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.