به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی گفت: رابطه اصلی شبکه فروش با شرکتهای بیمه است، اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاههای بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.
بیشتر بخوانید
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اولویت نهادناظر صنعت بیمه در تدوین آیین نامهها و همچنین بازنگری قوانین بیمه ای، ایفای حقوق و منافع شبکه فروش است.
او گفت: تجهیز نمایندگیها و سایر ارکان شبکه فروش به ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت است که نهاد ناظر و شرکتهای بیمه از آن حمایت میکنند.
رئیس شورای عالی بیمه ادامه داد: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارت آپها هیچگونه تفاوتی ندارد و هر خلافی که با حقوق بیمه گران و بیمه گذاران منافات داشته باشد از نظر بیمه مرکزی قابل پیگیری و برخورد است.
سلیمانی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا با حساسیت بیشتری در مسیر اعتمادسازی قدم بردارند و مسئولانه از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار آنان باشند.
او گفت: وقتی نماینده شبکه فروش در نقش مشاور امین بیمه گذاران ظاهر شود نوعی پایداری شغلی نیز ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/
مثلاطبق کدملی افرادخدمات شرکت بیمه سامان وتامین اجتماعی راادغام وجامع ترمیکنندجوری که فردبیمارسریع معالجه وترخیص گردد؟