سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات ووشو اردبیل:

ورزشکاران و مربیان رشته ورزشی ووشو اردبیل از نبود خانه ووشو رنج می‌برند

رئیس هیات ووشو استان اردبیل گفت: متاسفانه اردبیل فاقد خانه ووشو است که این امرگلایه ورزشکاران و مربیان رشته ورزشی ووشو را به دنبال داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هوشنگ افشار، رئیس هیات ووشو استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه مسئولان در مورد راه اندازی خانه ووشو فقط قول داده اند و تاکنون هیچ اقدام عملی نشده است و اردبیل بدون خانه ووشو مانده که این امر درشان مدال آوران و قهرمانان ووشو اردبیل نیست.

او افزود: امیدواریم هرچه زودتر خانه ووشو در اردبیل راه اندازی شود تا ووشو اردبیل همچنان به اقتدار و پیشرفت خود ادامه دهد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل گفت: سه سکو در استان وجود دارد و از لحاظ تجهیزات و امکانات رشته ورزشی ووشو با مشکلات زیادی مواجه هستیم و ورزشکاران و مربیان از این موضوع رنج می‌برند.

افشار بیان کرد: باید حمایت همه جانبه توسط مسئولان از مدال آوران ووشو استان اردبیل انجام شود که متاسفانه حمایت‌های درشان و جایگاه این مربیان و مدال آوران انجام نشده است.

او افزود: استعداد‌های بسیار خوبی در رشته ورزشی ووشو در استان وجود دارد و باید به این استعداد‌ها برای پیشرفت و افتخارآفرین ورزش استان در میادین ملی و بین المللی بها داده شود.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل از برگزاری استعدادیابی رشته ورزشی ووشو در استان خبر داد و گفت: استعدادیابی برای حضور در طرح استعدادیابی زیر۱۶ سال کشور انجام می‌شود.

محمدزاده، مربی ووشو اردبیل نیز گفت: تیم ووشو استان اردبیل برای اولین بار در تاریخ خود توانست مقام نایب قهرمانی کشور را بدست آورد و تاریخ سازی کرد.

او افزود: این تیم در رشته ساندا نیز قهرمان کشور شد و ووشو اردبیل به قطب ووشو کشور تبدیل شده است.

محمدزاده گفت: در مسابقات قشم ووشوکاران اردبیل ۵ مدال کسب کردند و ۷ ووشو کار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.