سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام کمیته انضباطی نتیجه دیدار زاگرس مهاباد با شنوجوان اشنویه

رئیس هیات فوتبال مهاباد گفت: کمیته انضباطی هیات فوتبال آذربایجان غربی نتیجه دیدار ناتمام بین تیم‌های جوانان زاگرس مهاباد و شنوجوان اشنویه را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیاوش شیخ آقایی رئیس هیات فوتبال مهاباد اظهار کرد: با تصمیم و رای کمیته انضباطی هیات فوتبال این استان و بر اساس گزارش ناظر بازی نتیجه بازی چهار بر صفر به سود تیم زاگرس مهاباد اعلام شد.

شیخ آقایی افزود: در این مسابقه که به علت اعتراض و بیرون آمدن تیم اشنویه نسبت به تصمیمات داوری در دقیقه ۷۰ بازی متوقف و نیمه تمام شده بود، نتیجه دیدار تا قبل از توقف بازی چهار بر صفر دنبال میشد.

رئیس هیات فوتبال مهاباد اضافه کرد: همچنین برای تیم حریف به علت خروج از زمین مسابقه هم از طرف کمیته انصباطی استان جریمه نقدی در نظر گرفته خواهد شد.

شیخ آقایی گفت: با احتساب این سه امتیاز تیم فوتبال زاگرس جوانان مهاباد جایگاه خود را در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر جوانان آذربایجان غربی محکم کرد.

این مسابقات در ۲ گروه شمال و جنوب استان در حال برگزاری است که از این مرحله از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کند.

دور بعدی مسابقات نیز به صورت ضربدری برگزار شده و در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات لیگ برتر جوانان مناطق کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ معرفی می‌شود.

همچنین در پایان این مسابقات ۲ تیم به لیگ دسته پایین‌تر استان سقوط خواهد کرد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

انتهای پیام / س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.