سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۲۰ هزار سقزی واکسن کرونا تزریق کرده اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: ۱۲۳ هزار نفر از مردم این شهرستان، معادل ۵۲ درصد جمعیت هدف (بالاتر از ۱۲ سال) هر ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پروین خسروپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارها، ۸۱.۳ درصد جمعیت هدف، نوبت اول و ۶۴.۴۵ درصد هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۵ هزار نفر دوز اول واکسن را دریافت کردند، افزود: در مجموع ۶۵.۶۷ درصد جمعیت کل شهرستان سقز (جمعیت هدف و غیر هدف) نوبت اول و ۵۲ درصد هم هر ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه کماکان تعدادی از مردم این شهرستان از تزریق واکسن خودداری می‌کنند، یادآور شد: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک، تزریق واکسن موثرترین روش برای مقابله با کرونا است لذا باید مردم هر چه زودتر در برابر این ویروس کشنده واکسیناسیون شوند.

خسروپور تاکید کرد: باید ۷۰ تا ۸۰ درصد کل جمعیت شهرستان هر ۲ دُز واکسن را دریافت کنند تا چرخه انتقال کرونا به طور کامل شکسته شود.

او از شهروندان و اهالی روستا‌ها خواست هرچه زودتر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت و مرکز‌های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند تا از این طریق بتوانیم چرخه این بیماری را نابود کنیم و محدودیت‌های اعمال شده را به طور کامل برداریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.