سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت طرح های راهسازی در بوئین زهرا و تاکستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سه طرح راهسازی در شهرستانهای تاکستان و بوئین زهرا در دست اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از احداث سه طرح راهسازی باند دوم محور بوئین زهرا-دانسفهان-رحیم آباد، باند دوم محور اک - شامی شاپ و بهسازی محور تاکستان - آقچه کند خبر داد.

هاشمی درباره احداث باند دوم محور بوئین زهرا-دانسفهان-رحیم آباد گفت: در حال حاضر از کیلومتر ۳۸ الی ۴۵ به طول هفت کیلومتر در دو قطعه در دست اجرا بوده و اجرای عملیات خاکی و روسازی تا مرحله اجرای اساس توسط پیمانکار در دست اقدام است.

مدیر کل راه و شهرسازی درباره احداث باند دوم محور اک - شامی شاپ افزود: چهار کیلومتر از این مسیر توسط پیمانکار در دست اقدام است که هزار و ۶۰۰ متر در حد اجرای یک لایه آسفالت بیندر اجرا شده و هزار و ۲۰۰ متر طول در مرحله تکمیل اجرای لایه نهائی اساس بوده و آماده اجرای آسفالت است؛ همچنین بقیه مسیر در مرحله اجرای زیر اساس و اساس است.

هاشمی درباره پروژه بهسازی محور تاکستان - آقچه کند گفت: مطابق قرارداد طول قطعه اول این مسیر هزار و ۶۰۰ متر است که هزار و ۴۰۰ متر آن در حد یک لایه آسفالت بیندر اجرا شده و به بهره برداری موقت رسیده است.

او در ادامه گفت: همچنین تکمیل تعریض یک دستگاه پل به دهانه ۶ متر و اجرای لوله گذاری قنات متداخل با محور توسط پیمانکار در دست اجراست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.