سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۴۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان

حدود ۴۷ هزار نفر به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای بازگشایی سامانه ثبت نام وزارت راه و شهرسازی در استان همدان ثبت نام کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با تصمیم شورای ملی مسکن، نام نویسی در این طرح تا پایان آذر تمدید شده و متقاضیان مسکن در استان همدان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح به نشانی www.saman.mrud.ir درخواست خود را ثبت کنند.

او اظهار داشت: طرح الحاق ۶۸۵ هکتار زمین به حریم شهر همدان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و همه واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز در این اراضی ساخته می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان جدای از ثبت نام کنندگان طرح «اقدام ملی و تولید مسکن» هستند، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن، ۸۰ درصد اعتبار ساخت این واحد‌ها از طریق تسهیلات پرداختی به متقاضیان تامین می‌شود.

او بیان کرد: در شهر همدان تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان، در دیگر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی نیز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: سود بازپرداخت این تسهیلات برای واحد‌های روستایی و متقاضیان سه دهک اول پنج درصد، دهک‌های میانی ۹ درصد و دهک‌های بالا نیز ۱۲ درصد است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.