سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع آگهی‌های الکترونیکی استان سمنان ساماندهی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه اصلاح برخی امور در این اداره کل آغاز شد، گفت:یکی از این دستاورد‌ها توزیع آگهی‌ها به صورت الکترونیکی است که باید ساماندهی شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست کارگروه مطبوعات و رسانه شاهرود افزود: پس از شفاف سازی امور فرهنگی، اصلاح برخی از آن‌ها در دستور کار قرار گرفت که توزیع عادلانه آگهی‌های الکترونیکی در اولویت آن است.

وی با بیان اینکه ایجاد کارگروه ساماندهی وضعیت مطبوعات و رسانه‌ها ضروری است، تصریح کرد: پس از تشکیل هر کارگروه شهرستانی، هفته‌ای یکبار نشست برگزار شود و هر ۲ ماه یکبار مشکلات احصاء در نشست‌های استانی مطرح شود.

فلاح با اشاره به اینکه در دوران همه گیری کرونا بخش فرهنگ آسیب‌های جبران ناپذیری از جمله تعطیلی تئاتر، سینما و ایجاد مشکلاتی برای رسانه‌ها دربرداشت، گفت: بخش فرهنگ و هنر بیشتر از بخش‌های اقتصادی کشور در این دوران آسیب دید، تا حدود کمی مشکلات با اختصاص تسهیلات بانکی رفع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: با پیگیری، هم افزایی و حمایت یکدیگر می‌توان به نتیجه مطلوب در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی سازی جامعه گام بلندی برداشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.