سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۵۵۴ واحد استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۵۵۴ واحد صنعتی و کشاورزی استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل ررئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سیصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان  افزود: ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به ۵۵۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شد که ۱۳۸ واحد به ارزش حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۱۶ واحد به ارزش حدود ۱۵۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در این کارگروه تصریح کرد: مشکلات ۱۳۵۲ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت که در جهت رفع موانع موجود، ۲۸۶۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید.

وی گفت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تعداد ۷۸۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۶ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که پرونده ۲۳۲ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل اضافه کرد: در این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی صنعتی استان و همچنین مشکلات سه واحد تولیدی که استاندار از آن‌ها بازدید کرده بود بررسی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.