سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش کمربند شمالی کرج در زمان مقرر

استاندار البرز گفت: کمربندشمالی کرج باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد و ضرورت دارد پیمانکار و شهرداری این کلانشهر روز شمار را اعلام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز روز یکشنبه در نشست بررسی موانع طرح کمربندشمالی کرج و آغاز عملیات اجرایی طرح کمربندجنوبی این شهرستان گفت: کمربند شمالی کرج به نام سردار سلیمانی مزین شده از این رو باید با اراده و تعصب ویژه‌ای برای به سرانجام رسیدن آن اقدام کنیم.

استاندار البرز افزود: در شرایط کنونی باید به صورت شبانه روزی و جهادی فعالیت کنیم تا کار‌های مغفول و روی زمین مانده را انجام دهیم.

عبداللهی گفت: در زمینه کمربندجنوبی کرج نیز مطالعاتی انجام شده و اکنون طبق گزارش ها، نیاز به این طرح برای کاهش ترافیک ورودی کرج محسوس است.

او افزود: طرح جامع حمل و نقل ترافیک استان باید تهیه و تدوین شود تا بر اساس آن در خصوص نیاز‌های البرز در این حوزه اقدام شود.
استاندار البرز گفت: تمام شهرستان‌ها و شهر‌های استان البرز باید از خدمات مطلوب برخوردار شوند و برای تحقق این امر باید از اقدامات جزیره‌ای پرهیز شود.

این طرح در واقع آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب این کلانشهر متصل می‌کند ضمن آنکه ترافیک سنگین کنونی شرق کرج را روان سازی خواهد کرد.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده‌های این استان می‌باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.