سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور موج زودگذر بارشی از آسمان کردستان

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه یک موج بارشی زودگذر از اواخر وقت امشب (یکشنبه) از سطح استان عبور می‌کند گفت: این موج زودگذر بارشی، باعث بارش‌های پراکنده باران و برف در نقاط جنوبی و غربی می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خسرو سیف پناهی کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار کرد: این موج بارشی ظهر روز دوشنبه از استان خارج می‌شود، اما بارش برف و کولاک در گردنه‌ها و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست و امکان اختلال در تردد نیز وجود دارد.

او با اشاره به اینکه وضعیت هوای استان تا روز چهارشنبه پایدار است، ادامه داد: دمای هوای استان نیز در چند روز آینده تغییرات آنچنانی ندارد، اما صبح روز سه شنبه هوای سرد و یخبندانی را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: در شبانه روز گذشته روستای سلین در شهرستان سروآباد با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد گرمترین و شهر بابارشانی در شهرستان بیجار با دمای منفی ۶ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بودند.

او یادآور شد: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز در سردترین ساعت، منفی یک درجه و در گرمترین حالت ۱۰ درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.