سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه امتیاز شیرین الهامی در ساری

نساجی مازندران با ۲ گل حریف مشهدی خود را شکست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی پس از ۷ هفته ناکامی در خانه میزبان شهرخودرو قعر جدولی بود که توانست با ۲ گل حریفش را شکست دهد و به رده یازدهم جدول صعود کند.

این دیدار در نیمه نخست پر موقعیت و جذاب پیگیری شد و نساجی که در طول  ۴۵ دقیقه مالک توپ و زمین بود این فرصت را داشت که در همان نیمه اول دروازه تیم مهمان را باز کند اما دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

مهمترین اتفاق نیمه نخست در دقیقه ۱۸ بازی و زمانی رخ داد که مهاجم نساجی روی تکل مدافع شهر خوردو درون محوطه جریمه سرنگون شد و حسین زیاری داور مسابقه در تصمیمی عجیب خطای بیرون محوطه اعلام کرد ، تصمیمی که با اعتراض شدید نیمکت نشینان نساجی همراه بود.

در نیمه دوم، ساکت الهامی که به دنبال برد و بازگشت تیم به میانه جدول بود با یک تعویض زامهران را به جای نظری وارد زمین کرد تا این بازیکن روی هر دو گل تیم تاثیر مستقیم داشته باشد.

زامهران در دقیقه ۵۴ درون محوطه جریمه پدیده سرنگون شد و حامد شیری پنالتی را به گل نخست نساجی تبدیل کرد و در دقیقه ۷۰ بازی نیز با فراری زیبا و پاس دیدنی ایوب کلانتری را در برابر دروازه خالی قرار داد تا شوت این بازیکن وارد دروازه پدیده شود و دومین گل نساجی نیز بدست بیاید.

هر دو تیم در ادامه بازی یک بار موقعیت گلزنی داشتند اما توپی وارد دروازه‌ها نشد تا نساجی با بردی شیرین از بحران خارج شود.

نساجی مازندران با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد و شهرخودرو نیز با همان ۲ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ بیست و یکم باقی ماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.