سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور داوطلبان، رمز موفقیت جمعیت هلال احمر است

استاندار بوشهر گفت: حضور داوطلبان در هلال احمر رمز موفقیت این جمعیت در ارائه کمک‌های بشردوستانه به شمار می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست با شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان به مناسبت ۱۴ آذر( ۵ دسامبر) روز جهانی داوطلبان عنوان کرد: فعالیت داوطلبان در هلال احمر رمز موفقیت این جمعیت در پیشبرد اهداف عام المنفعه و بشردوستانه به شمار می‌رود.

او با اشاره به نقش نیروهای داوطلب در عرصه‌های مختلف، به حضور این نیروها در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: و وقتی مردم آمدند همه زوایای جنگ عوض شد و ما پیروز میدان شدیم. هر جا مردم بیایند گره‌ها باز می‌شود.

استاندار بوشهر، نقش هلال احمر را در حوادث مهم خواند و بیان کرد: این جمعیت باید از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی قوی باشد.

حجت الاسلام عباس دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: این جمعیت همواره از ظرفیت نیرو‌های داوطلب و مردمی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث و همچنین کار‌های عام‌المنفعه بهره می‌برد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز با اشاره  به فعالیت ۱۸ پایگاه امدادی در این استان، آن‌ها را ۱۰ پایگاه جاده‌ای، ۵ پایگاه دریایی، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه سگ‌های زنده یاب و یک پایگاه امداد هوایی عنوان کرد.

غلامرضا حاجیانی بااشاره به فعالیت ۴۰۰ امدادگر داوطلب در استان بوشهر، گفت: داوطلبان همواره یاریگر ما بودند به ویژه پس از شیوع کرونا در زمینه پایش مسافران ورودی، طرح آمران سلامت و واکسیناسیون همکاری کرده‌اند.

او، حضور داوطلبان را در خانه‌های هلال در روستا‌ها، بخش‌ها و شهر‌ها مهم خواند و بیان کرد: هلال احمر به طور مستمر دوره‌های آموزش همگانی کمک‌های اولیه و  مقابله با آثار بلایای طبیعی برگزار می‌کند.

در این نشست کارت داوطلبی عضویت در جمعیت هلال احمر به استاندار بوشهر تقدیم و او داوطلب جمعیت هلال احمر شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.