سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه شماره یک کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا؛

طرح «محدودیت‌های هوشمند کرونایی» اجرایی می‌شود

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری بر بستر سامانه امید، تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر اساس بند یک مصوبات نود و پنجمین جلسه ستاد مبنی بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری بر بستر سامانه امید، اطلاعیه شماره یک خود را صادر کرد.

متن اطلاعیه شماره ۱ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به این شرح است:

«بیست و یک ماه از همراهی و مشارکت متعهدانه و دلسوزانه شما هموطنان عزیز در مقابله با بیماری همه­ گیر کرونا سپری شده است. ناشناخته بودن، رفتار‌های غیر قابل پیش بینی و ظهور گونه‌های مختلف، نبود دارو و درمان موثر و ایجاد فضای توام با نگرانی، روزها، هفته ­ها و ماه‌های همراه با بیم و امید را در کشور رقم زد.

یکی از راهبرد‌های اساسی در کنار اقدامات درمانی، اعمال محدودیت ­ها و مداخلات حاکمیتی بود که شرایط عادی زندگی را با تغییر مواجه و فعالیت ­های روزمره ­ی اجتماعی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و ... تحت تاثیر آن قرار گرفت.

بحمدالله با اهتمام تمام ارکان نظام و اعضای ستاد ملی، امروز شاهد موفقیت ­های مهم در کشور هستیم که با ایثار، گذشت و فداکاری کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این بیماری و همچنین همت والای فرزندان سخت­کوش این سرزمین و همراهی شما مردم شریف این توفیقات به دست آمده است.

در این راستا متناسب با شرایط موضوع ایجاد تحول در مدیریت بیماری از سوی ریاست محترم جمهوری در دستور کار قرار که در قالب "طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید" اجرایی می‌گردد. این طرح تلاش دارد، تا فراهم نمودن بستر‌های لازم امکان "همزیستی با کرونا" را به همراه کاهش ریسک ابتلاء بیماری برای عموم مردم عزیزمان فراهم آورد.

بر این اساس تلاش شده که برای کاهش محدودیت‌ها اقدامات جدی صورت پذیرد، به نحوی که امکان فعالیت و تردد اقشار مختلف مردم و صنوف در بستر ایمن‌تر میسر و هر گونه محدودیت صرفاً برای مبتلایان عملیاتی شود تا سلامت اکثریت مردم به خاطر بی‌­اطلاعی اقلیت در مخاطره قرار نگیرد.

در اطلاعیه ­های بعدی مطالب تکمیلی به استحضار هموطنان گرامی خواهد رسید».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۱۲:۲۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام اگر قوانین حاکمیتی متفکرانه بود این همه مشکل نداشتیم . چرا که قوانین حاکمیتی برای اقشار متوسط و ضعیف بود . آنهایی که پول داشتند سفر می رفتند جریمه نقدی می دادند و کرونا به استان های دیگر برا ی مردم متوسط و ضعیف که توان پرداخت جریمه نداشتند سوغات می بردند به خارج می رفتند و سوغات می آوردند و اقشار متوسط و ضعیف زندانی بودند و محکوم . و مرگ و میر آنها بیشتر چون سوغات پولدارها سریع به انها اسیب می زد و نه توان درمان داشتند نه بیمارستان مجهز که از مرگ بگریزند . لذا انقلاب کردیم که با استکبار و اشراف مقابله کنیم ولی تفکر استکباری و اشرافی بر ما چیره شد . اگر حکومت اسلامی داشتیم باید ممنوعیت برای همه اعمال می شد مثلا تردد هواپیما و قطار و.. تا 10 روز ممنوع و تردد باعث توقیف نه جریمه می شد در وضعیت های دیگر هم ترد با کارت سلامت . کارتی طراحی می شد و افرادی که قصد سفر داشتند به پزشک مراجعه و بصورت سیستمی مشخصاتش ثبت می شد مهندس گودرزی
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
تنها طرح هوشمند ماسک زدن بچه ها و جوونا موقع حرف زدن و بعدم هواکش و تهویه قوی تو ساختمونا و ماشیناس و بقیه طرحا طرحای احمقانه و دیوونه هاست