سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاه تاسیسات گلال بخش سوسن مجددا وارد مدار شد

رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه گفت: نیرو‌های امور آبفای شهرستان طی یک عملیات جهادی الکتروپمپ را نصب و پس از لوله گذاری، چاه تاسیسات گلال مجددا وارد مدار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید رامین موسوی رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه با اشاره به وارد مدار شدن مجدد چاه تاسیسات گلال بخش سوسن گفت: به دلیل تنش آبی موجود طی امسال، پمپ چاه تاسیسات این بخش دچار سوختگی شد.

او افزود: نیرو‌های امور آبفای شهرستان ایذه طی یک عملیات جهادی الکتروپمپ را نصب و پس از لوله گذاری، چاه تاسیسات گلال مجددا وارد مدار بهره برداری شد.

موسوی ضمن تشکر از نیرو‌های تلاشگر آبفا ایذه و سوسن  اظهار کرد: چاه تاسیسات گلال، آب شرب ۲۰ روستای بخش سوسن با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر را تامین می‌کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه  بیان داشت: عملیات تعمیر و رفع شکستگی  شبکه توزیع آب در روستای دهشیخ، همچنین عملیات رفع شکستگی و تعمیر خط انتقال ۶ فلزی آب در روستای کفت گله  و شناسایی و قطع یک مورد انشعاب آب غیر مجاز در تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ از دیگر اقدامات انجام شده نیرو‌های آبفای شهرستان ایذه هستند.

بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه و در شمال غربی این شهرستان واقع شده است. این بخش دارای ۲ دهستان به نام‌های سوسن غربی و سوسن شرقی و ۱۰۵ روستا و جمعیت بخش سوسن بالغ بر ۱۶ هزار نفر است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: چاه تاسیسات ، تنش آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.