سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۴ آذر ماه

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۸۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۳۴۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۱۴ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۸۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۸۱ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۳۴۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز ۳۱۳ واحد اُفت کرد و روی پله ۳۶۲ هزار و ۶۰۳ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۹ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۱۶۴ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۷۰۳ واحد روی پله یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۶۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱۰۲ واحد روی پله ۳۶۲ هزار و ۸۱۵ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شبندر و وغدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته‌اند.
شاخص فرابورس نیز با رشد ۴۷ واحدی روی کانال ۱۹ هزار و ۱۸۲ واحد قرار گرفت. سه نماد غصینو، دماوند و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته‌اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۸۷ واحد روی پله یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۸۵۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۵۴ واحد روی پله ۳۶۳ هزار و ۱۷۱ واحد قرار گرفت. بوعلی، شبندر و شپنا پر تراکنش‌ترین نماد تا به این لحظه هستند.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۸۴۹ واحد روی ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۱۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۶۰ واحد روی پله ۳۶۳ هزار و ۲۷۷ هزار واحد قرار گرفت. تا به این لحظه ۱۰۲ نماد در صف فروش و ۳۴ نماد در صف خرید قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
همه به بالا بورس به پایین از کی .... بهترین موقع هست سهم های بنیادی بگیرید که سود مجمع بالابیی داشته باشند //....... بالاخره دولت به عهدش وفا می کنه ولی فعلا داره جمع می کنه