سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشت‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های مازندران

راهداران مازندران در محور‌های مواصلاتی استان شبانه روزی مستقر هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: عوامل گشت‌های شبانه روزی راهداری با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده‌ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محور‌های ارتباطی استان در محور‌های مواصلاتی مازندران مستقر هستند.

او گفت: گشت‌های راهداری علاوه بر بررسی وضعیت ایمنی جاده‌ها، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی قیمت بلیط و رعایت شیوه نامه‌های کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر را نیز در دستور کار خود دارند.

فولادی گفت: استفاده از ظرفیت گشت‌های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و این گشت‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می‌دهند.

او گفت: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان می‌باشند.

فولادی گفت: همکاری و هماهنگی بین ادارات کل استان‌های همجوار در ایجاد گشت‌های جاده‌ای (ماشین سبک)، استفاده مناسب و بهره داری بهتر از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و بانک‌های اطلاعاتی تردد جاده ای، برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم گیری‌های مشترک فی مابین، منجر به نتایج خوب و موثرتری خواهد شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.