سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی پیگیری کرد؛

گلایه اهالی خیابان سعدی مهرشهر از وجود تعمیرگاه های کامیون

ساکنین خیابان سعدی مهرشهر بیرجند از وجود تعداد زیادی از تعمیرگاه های کامیون و خودروهای سنگین در این خیابان گلایه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جمعی از ساکنین خیابان سعدی مهرشهر بیرجند در تماس با باشگاه خبرنگاران، از تجمع کامیون‌ها در این خیابان ابراز نارضایتی کردند.

شهروندان از تجمع کامیون‌ها و وجود تعمیرگاه‌های متعدد خودرو‌های سنگین در این منطقه که به نوعی ورودی شهر نیز به حساب می‌آید، گله دارند.

همچنین یکی دیگر از گلایه‌های شهروندان این است که در بخشی از منطقه که قرار بوده فضای سبز ایجاد شود، کار ساخت تعمیرگاه در جریان است.

پیگیر حل مشکلات هستیم

برای پیگیری این مشکل تماس گرفتیم با خانزاد شهردار منطقه یک بیرجند تا از آخرین وضعیت این منطقه و اقدامات انجام شده برای آسایش شهروندان، مطلع شویم.

خانزاد گفت: هیچ تغییر کاربری در خصوص اینکه یک قسمت از خیابان سعدی به عنوان فضای سبز مشخص شود، صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


او گفت: برخی از افراد درخواست داشته اند که در قسمت‌های خالی آن منطقه فضای سبز ایجاد شود؛ این در حالی است که نمی‌توان بدون کار کارشناسی و بررسی به این کار دست زد.

خانزاد با اشاره به مشکل وجود تعمیرگاه‌های خودرو‌های سنگین در خیابان سعدی گفت: شهرداری خود نیز پیگیر این موضوع است و مکاتبات مختلفی نیز با پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری انجام شده است.

شهردار منطقه یک بیرجند گفت: علی رغم پیگیری‌های انجام شده هنوز موفقیتی در این خصوص حاصل نشده است؛ همچنین باید به این نکته توجه داشت که طبق قانون کامیون‌ها باید در پایانه بار مستقر شوند و در آن جا نیز تعمیرگاه وجود دارد.

او گفت: پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و برنامه‌هایی نیز از سوی سایر مسئولین برای انتقال صنوف آلاینده به سایر مکان‌ها در جریان است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.